FUG et lite tilbakeblikk.

 

Når jeg ser tilbake, og tenker over alt det jeg har opplevd som leder for FUG: så tenker jeg på hundretusner av foreldre som gjør en formidabel innsats for å skape en god skolegang for sine barn. Jeg minnes tusenvis av lærere og skoleledere som gjør en fantastisk jobb hver eneste dag, for at våre barn skal få et godt utgangspunkt for å lykkes på skolen og i livet. Når jeg ser tilbake på skole Norge, så blir jeg stolt.
Men jeg vil aldri glemme, de stemmene som ikke blir hørt, de barna som ikke blir sett og de som ikke får den støtten og omsorgen de trenger for å lykkes på skolen og i livet. Hver av dem har satt evige spor i mitt hjerte. Det to måneder igjen til jeg skal forlate FUG, og jeg bærer med meg all mine erfaringer og minner fra samarbeidet med mine samarbeidspartnere. Jeg føler meg beriket!

1 kommentar

Filed under Andre interesse områder

One response to “FUG et lite tilbakeblikk.

  1. Lukke til med nye oppgåver!

Legg igjen en kommentar

