Forbannet!

Blir forbannet når jeg leser om drap, overfallsvoldtekter og ran! Som mor til to sønner og en datter, så blir jeg berørt på flere måter: Guttene som utfører disse handlingene, fører skam over alle gutter med lignende bakgrunn. Og de ødelegger ikke bare jenter som de voldtar, men hele familier. Kan vi gjøre noe sammen for å stoppe dette?

Etter at jeg er ferdig som FUG leder, er det nettopp dette jeg skal gripe fatt i. Få foreldrene på banen!

Jeg tør egentlig ikke å sette dette på dagsorden, fordi da blir mitt blogg og kommentarfeltene fylt med hatskriminalitet. Ofte et angrep på hele grupper og meg som person. Det gjør meg også forbannet.

2 kommentarer

Filed under Andre interesse områder

2 responses to “Forbannet!

  1. Kommer hatet fra store grupper eller er det de hatefulle som roper høyest?

    Vi trenger modige mennesker !

  2. LilleVinkel

    Jeg tror det finnes mange mange modige mennesker, mennesker som tør å snakke, tør å skrive….det er ikke enkelt for det er så uendelig mange tabuer…..overalt er det tabuer, i alle land, i alle samfunnslag.
    vi må snakke, snakke….lære og vi må ta det inn over oss hva som faktisk skjer.

Legg igjen en kommentar

